Saturday, January 3, 2009

Rizzo

Igår när jag trampade som bäst på min Eliptical Machine fick jag plötsligt syn på Rizzo, en av våra ökenråttor som låg livlös i matskålen. Det var oväntat för hon var bara ett och ett halvt år. Sandy försökte förtvivlat komma ut ur buren eller kanske försökte hon påkalla min uppmärksamhet, vad vet jag. Idag skaffade vi henne två nya kompisar och nu måste dom gradvis vänjas vid varandra. Det tar ca en vecka.
Katten är också nyfiken på de nya familjemedlemmarna. Hon har inte fått träffa dem på nära håll än. Jag vill ju inte skrämma ihjäl de små liven. Faktum är att Emily är mer rädd för dem, men det vet dom ju inte än.

Välkomna Itze och Misty.

1 Comment:

Charlene said...

You should have linked to the pictures on my page :(

blogger templates | Make Money Online