Wednesday, January 21, 2009

Tisdagstema: Skyltar (3/2009)


Som jag skrev igår är det inte lätt att hitta en kul skylt så där hastigt och lustigt.
Även om det finns massor av skyltar i USA, så fanns det inga speciellt roliga eller anmärkningsvärda skyltar i min närhet. Men, en skylt måste jag ju bidra med till Tisdagstemat så det blir den här som jag håller koll på nästan varje dag. Bensinpriserna går ju upp och ner. De var uppe i 3.90-någonting/gallon precis före valet sedan gick dom stadigt neråt till ca. 1.4-någonting/gallon. Som ni ser har dom börjat klättra uppåt igen.

Sen kan jag ju samtidigt visa min nummerskylt. Den har visserligen visats på bloggen i en av mina allra första inlägg.

4 Comments:

Kerstin said...

Haha, vilken underbar registreringsskylt du har! :)
Ha det gott.

Camilla Alvén said...

Kul skylt, kanske skulle man ha en där det står Varning-fotograf på vägen.
Ha det bra
Camilla

Annika Christensen said...

Kul med lite annorlunda skyltar.
Då fick du dig ett gott skratt efter den översättningen.
Orkar inte skriva på engelska så det får duga med den översättningen.
Om inte annat så får kanske en och annan ett gott skratt.
Ha det gott och lycka till med ALL scanninga av bilder.
Annika

Anna of Dallas said...

Jo, jag förväntade mig att se något roligt när jag testade översättningen.

blogger templates | Make Money Online