Tuesday, January 27, 2009

Tisdagstema: Vardagsliv (4/2009)

Bilden för veckans tisdagstema är tagen på jobbet. Jag tillbringar ju största delen av min vardag där, så var annars skulle jag fotografera. Klicka på bilden så att den blir större. Då kan ni läsa texten på muggen, som visar vad det är jag sysslar med här på jobbet. Den kan också representera en mer filosofisk tanke om vårt vardagsliv.


Översättning: KVALITET. Kapplöpningen efter kvalitet har ingen mållinje so tekniskt sett är det mer som en dödsmarsch.

4 Comments:

Camilla Alvén said...

Härlig himmel i förra inlägget!
Januari och februari är verkligen pestiga månader, jämnt är det grått väder och man längtar efter sol och blå himmel.
Ha det bra
Camilla

Anna of Dallas said...

Camilla,
pestigt är det rätta ordet idag. Nu får jag kolla min blogg och njuta över söndagshimlen på nytt, i väntan på en ny fin dag.

Kerstin said...

Bra tolkning av temat. Muggens budskap har jag aldrig sett förut men det var bra. :)
Ha det gott.

Jules said...

Bra budskap på muggen.

blogger templates | Make Money Online