Tuesday, January 20, 2009

Små bekymmer och stora bekymmer

Så var det tisdag igen. Hur skall jag hitta en skylt att fotografera till Tisdagstemat. Inte en enda rolig skylt såg jag på min 8-minuters bilfärd till jobbet och inte lär jag göra det på väg hem heller. Jag tycker att det skulle varit bra om man publicerade sin bild i Tisdagstemat nästa tisdag, så att man hade en vecka på sig att fotografera.

Det där kanske är ett mindre bekymmer. En som har större bekymmer är nog Barack Obama nu när han har blivit vår President.

2 Comments:

Kerstin said...

Ja, han får det inte lätt. Vi kan bara hålla tummarna för att det går bra för honom.
Ha det gott i sökandet efter skyltar. :)

Camilla Alvén said...

Tror att många håller tummarna och hoppas på en förbättring, det känns som att det kommer att bli bättre ialla fall.
Ha det bra
Camilla

blogger templates | Make Money Online