Thursday, January 15, 2009

Gamla bilder i "ny" blogg

Nu har jag jobbat på att få bloggen att se någorlunda hyfsad ut igen så jag har inte haft tid att skriva på flera dagar. Den här veckan har barnen sina examens för höstterminen som slutar i morgon. Då går dom bara i skolan några timmar under förmiddagen.

Jag har inte fotograferat något på sistone heller, men jag lägger in två bilder i alla fall. De här bilderna tog jag när vi fortfarande bodde i Nevishög och ofta "fick besök" av luftballlonger.


5 Comments:

Annika Christensen said...

Vilken häftig bild den längst ner!
Magisk skulle jag vilja säga!!
Det är min dröm att få flyga ballong kanske när jag fyller 50 jag hoppade fallskärm när jag fyllde 40.
Ha det gott
annika

Anna of Dallas said...

Ja, barnen försökte springa efter ballongen. Det ser ganska härligt ut.
Men det låter ju som en fin födelsedagspresent. Hoppa fallskärm hade jag nog aldrig vågat.

oumberligating said...

Luftballonger, de blir nästan alltid fina på bild, men dina två blev verkligen något extra, särskilt med barnen i förgrunden, är lite temperatur freak hu varmt är det i Dallas idag!
Trevlig helg mvh från Peter Olofsson

Camilla Alvén said...

Härligt!
Det är så häftigt på sommarkvällarna när luftballongerna kommer svävande, vi brukar alltid springa ut och vinka på dem som åker.
Ha det bra
Camilla

Anna of Dallas said...

Peter,
idag kl. 10 på förmiddagen har vi 10 grader C.

Camilla,
ja, det var en av de positiva sakerna med att bo där vi bodde. Det ser så härligt ut när dom glider förbi. Innan vi flyttade till landet så bodde vi bredvid Beijers Park i Malmö och därifrån startade många ballongfärder. Det var också kul. Man kunde gå dit och se dem lyfta eller så hörde man smällen och visste att snart skulle man se en ballong i luften.

blogger templates | Make Money Online