Friday, March 27, 2009

Scandinavian Night with the Stars - fler snyggingar



I går kväll var det Scandinavian Night with the Stars här i Dallas.
Dottern, som jobbar deltid för Stars, hade varit med och arrangerat detta.
Inbjudan hade skickats ut till olika Skandinaviska klubbar och det var en blandad skara av svenskar, en finska, en norska och några danskar som fick träffa två svenska spelare efter matchen.
När killarna kom in i rummet drog vi igång med heja-ramsan "Heja grabbar friskt humör", vilket dom verkade uppskatta.

Som svar på AnnaOf Swedens inlägg om Frerik Ljungberg så kontrar jag. Fotbollsspelare i all ära, men det är HOCKEY som gäller. Här är mitt bidrag:


Loui Eriksson min favorit signerar min tröja.


Fabian Brunnström en duktig skåning.


Tom Wandell hitkallad från Timrå.

6 Comments:

Anonymous said...

Vill också bo i USA!! :)

Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?

Ha en trevlig helg!
Leonard

anna of sweden said...

Oj, oj, oj. Där ligger man i lä!

oumberligating said...

Hej! Nu gör jag en liten "fuling" jag skriver ett inlägg som jag sedan kopierar och skickar till fler. Är det att vara "opersonlig". Ja, normalt sett så är det ju det, men jag klarar inte av att sitta vid datorn så lång stund, något har hänt med min nacke som inte är bra. Men jag kommer att personligen gå in på alla bloggar som jag vill höra av mig till och tala om hur fina och inressanta just deras blogg är så visst är den här hälsning personlig. Jag lovar att alla ska få ett helt personligt mastodont inlägg så fort "skiten" i nacken är borta! Kan ju säga att jag nu hunnit läsa ett 30 nya inlgg nu på morgonen.
Vill som sagt önska alla en fin och trevlig helg!
Mvh från Peter!
PS: Lite personlig blir jag iallafall, ska berätta för lilla Frun om ditt hockeyinlägg, hon är ju helt hockeygalen, svensk mästare i damhockey som hon är kan jag avslöja(ler)

Anna of Dallas said...

Leonard,

Det blir väldigt svårt att släcka ljusen just då. Jag lovar att släcka alla ljus utom TV, för Dallas Stars spelar match och jag skall inte vara på arenan ikväll.

Anna of Dallas said...

Peter,
Hälsa till frugan. Jag är säker på att hon är jättetrevlig om hon är hockeygalen. Jag nöjer mig med att titta, jag skulle inte klara av att koncentrera mig på pucken samtidigt som jag håller mig på fötterna (eller skridskorna).

Kerstin said...

Den där Loui såg trevlig ut. ;) Vad kul att träffa ett helt gäng med skandinaver.
Resan till IKEA gick bra men tog allt som allt 11 timmar. Det är lite drygt kan man säga. Bara resan fram o tillbaka tar 6 timmar. Men nu har dottern sina möbler så nu är det bara att vänta till flyttlasset går på onsdag. :)
Ha det gott.

blogger templates | Make Money Online