Monday, March 9, 2009

Måndag morgon - vilken start på veckan

Här sitter jag på jobbet måndag morgon och äter min ost macka utan kaffe. Kaffe maskinen har hakat upp sig. Förr lagade jag alltid kaffe hemma på morgonen och tog med mig en stor mugg Zoegas till jobbet, men det har jag slutat med. Vi har nu en kaffemaskin som brygger färskt kaffe rakt i koppen. Det finns många olika varianter att välja mellan men bara en som duger. Jet Fuel heter den och den är starkare än de andra.
Men denna morgon strulade maskinen så jag kunde inte dra ut luckan och sätta in min lilla Jet Fuel burk. Te gillar jag inte, annars finns det ju varmvatten, så det fick bli ostmacka med isvatten.
Hur skall denna vecka sluta?

1 Comment:

Camilla Alvén said...

Ojojoj, hur ska du överleva dagen utan kaffe, hoppas att du inte somnar över skrivbordet. Det är inte lätt att klara sig utan kaffe när man är van vid att dricka det.
Lycka till
Kram

blogger templates | Make Money Online