Wednesday, March 11, 2009

Så här såg det ut i morse


Vårt kontor ligger i den stora byggnaden.


I morse när jag körde till jobbet såg det ut så här.
Det har regnat sedan mitt i natten. Kl. 2 var jag uppe och tittade på ett typiskt Texas regn (i alla fall kallar jag det så), störtregn alltså fast den här gången gick det inte över snabbt utan höll fortfarande på när det var dags att gå upp. Då var det blandat med åska och blixtrar. När det var dags att köra tilll jobbet hade det lugnat sig något och bilderna ovan visar hur det såg ut då.

4 Comments:

Camilla Alvén said...

Vi har också haft regn idag och snö och hagel!!!
Ha det bra

Kerstin said...

Här har vi haft mulet och ca 4 grader kallt. Jag är glad att jag slipper regnet. :)
Ha det gott.

Anna of Dallas said...

Camilla,
Hagel vill jag gärna slippa. Regn är mysigt och facinerande ibland.
Regnstormarna här kan vara otroliga att titta på (om man är inomhus, alltså!)

Kerstin,
Vi hade också lite kallare idag. 5 grader i morse. Jag håller med dig kyla utan regn är bättre. I Skåne hade vi ju ofta regn och vind som är det värsta av allt.
Jag gillar dock att höra regnet skvala och sitta inomhus i värmen med en god bok. Det är mysigt.

Camilla Alvén said...

Hej!
De böcker av Ranelid som jag tycker mest om är:
"Tusen kvinnor och en sorg", "david puma och drottning Silvia" och den självbiografiska "Till alla människor på jorden och i himelen".
Ha det bra

blogger templates | Make Money Online