Thursday, March 12, 2009

Bildspel

För er som vill se lite fler bilder, t.ex. Mor och Far, moster och morbror så har jag lagt in ett bildspel. Ni får gå längst ner på sidan så hittar ni det.
Just nu har jag bara några få bilder för att se hur det fungerar, men jag tänkte lägga in fler då och då och sen rensa ut en del när dom har varit med ett tag.
Det finns ingen beskrivning, men ni känner förmodligen igen någon på bilderna. Ni kanske t.o.m. känner igen någon plats som ni har besökt (kanske inte just idag, men när det kommer fler bilder).

1 Comment:

oumberligating said...

Hej Anna! Tittar in till dig och din trevliga blogg samtidigt som jag önskar en fin och trevlig helg så får jag en känsla av den stora världen som finns där utanför mitt fönster. Drömmen är trots allt att bila ifrån Östkusten och sedan till Västkusten, måste få krama ett Redwood träd innan jag dör(ler)
Ha det så bra som det bara går mvh från Peter!

blogger templates | Make Money Online