Tuesday, March 10, 2009

Rosor

Igår stannade jag till i Rosenträdgården som ligger precis bakom min månadsbild. Den planterades för ett år sedan och jag tänkte se hur deras buskar såg ut jämfört med mina. Jag beskar mina buskar på Alla Hjärtans Dag (lätt sätt att komma ihåg), men såg till min förvåning att dom här buskarna var inte beskurna och hade massor av gamla vissna blommor. Jag är ingen expert och det var med stor tvekan jag beskar rosorna kraftigt förra året, men dom klarade sig. Nåväl, bland alla dessa vissna blommor hittade jag också många knoppar och utslagna rosor. Här får ni ett litet smakprov.
Hoppas att mina buskar snart också ser ut så där.




2 Comments:

Anonymous said...

Hej och tack för din kommentar!
Med ett macro skulle passa jättebra till dina rosor här. Mitt macro kan du kolla på den här länken: http://artlover.blogg.se/2009/february/ny-new-22-av-365.html
Det finns en kontakt under min profil om du vill mejla om du har några frågor.
Hade gott
Artlover

Anna of Dallas said...

Artlover,
Tack för länken. Jag skall kolla lite mer om macrot på internet.

blogger templates | Make Money Online