Friday, March 20, 2009

Fredag morgon



I morse när jag körde till jobbet hade jag kameran med mig och hann få en bild genom bilrutan på soluppgången. Tänk er nu att kameran hade varit på och jag hade hunnit ta bilden lite tidigare, innan jag kom upp på bron. Då såg det jättefint ut med solen som tittade upp bakom toppen av bron.


Det sägs att när folk flyttar till Texas så får dom allergier. Jagg har inte fått det än, men i morse hade trädet framför vårt hus börjat fälla och det var frö på hela marken, så nu vet jag att Maken kommer att ha problem. Han kände faktiskt va det redan för två dagar sedan.

4 Comments:

Kerstin said...

Vilken vacker bild på bron. :)
Ja allergier är inte roligt. Min ena dotter har pollenallergi och det märks på henne att det är riktigt jobbigt.
Ha en finfin fredag.

Camilla Alvén said...

Prosit!
Här är våren på gång och sonen har redan börjat nysa (tur att det finns medicin).
Ha en trevlig helg

Anonymous said...

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)
Ha det bra så länge,
Leonard

Taina said...

Här i New England kryllar det av lövträd. Och därmed miljontals av pollen och frömjöl. Jag trodde inte det var sant första gången jag såg det. Precis allt var täckt av ett lager av "damm". Det var ingen idé att tvätta fönster eller hänga ut något på tork. Prosit! Tonårsdottern fick en riktig allergichock och medicinförrådet blev fullt.
Nå, vi har några veckor kvar. Eller rättare sagt 1,5 månad.

blogger templates | Make Money Online