Saturday, February 28, 2009

Väntar med spänning

Barnen är i Austin och tävlar i State Competition med sin tyskklass.
Nu väntar jag med spänning på resultaten.

Eftersom jag och Dottern var hemma med magsjuka i måndags och tisdags efter det att Maken just hade frisknat till så har vi varit oroliga hela veckan att Sonen skulle åka på det samma och bli tvungen att stanna hemma.
För en stund sedan fick vi SMS från Dottern: "Dansen gick bra, men Broder är sjuk och ligger och sover."
Fick han dansa, då?, undrar förstås vi här hemma. Jodå, han hade dansat!
Vi väntar på mer nyheter.

4 Comments:

oumberligating said...

Tur det finns sms och datorer!
Mvh från Peter!
PS: Sverige håller på att gå och lägga sig, själv ska jag nu åka och hämta min 15-åriga dotter hos en kompis, det råder uttagning till schlagerfestivalen här, som du säkert vet!

thebromanders said...

Usch, magsjuka och "vanlig" influensa håller på o går runt här också... Håller tummarna att man klarar sig...

Anna of Dallas said...

Peter,
ja det var visst uttaging i min hemstad den här gången, tror jag att Mor sa.

Mz. Olsson,
magsjukan går ju rätt snabbt över, men ibland kan den ju komma väldigt olägligt. Själv var jag bara magsjuk en dag men jobbade hemifrån och kände mig allmänt dålig dagen efter. Efter det var jag helt OK.

Kerstin said...

Det går mycket sånt där runt omkring nu. Hoppas att grabben tillfrisknar fort och att det gick bra med dansen. :)
Ha det gott.

blogger templates | Make Money Online