Tuesday, February 3, 2009

Tisdagstema: Mjuk (5/2009)



Visst är hon mjuk och gosig, vår katt?

12 Comments:

Jules said...

Men du - så lurvig och söt!

araminta said...

Bra tolkning!
Ha en bra dag!

Nukke said...

Mycket mjuk och fin färg i bilden !!!!!

http://keraily.vuodatus.net

Kerstin said...

Helt klart en liten mjukis. :)
Ha en fin dag.

Anonymous said...

Ramlade in här genom tisdagstemat, måste kika lite vad andra lagt upp. Tänk att det kan bli sådär kallt och ruggigt i Dallas. Har aldrig varit i Dallas men i Houston i September och då var det så hett att man aldrig trodde det blev vinter över huvudtaget. Bodde i Skåne (Ljungbyhed) i många år för en evighet sedan. Jobbade med fullblodshästar. Saknar Skåne ibland. Nu bor jag utanför Stockholm och här har det varit -15 grader ett par nätter, brr.
Mysig katt förresten.

Anna of Dallas said...

Catharine,
Vad kul att träffa dig.
Houston lär vara väldigt varmt och klibbigt. Har själv inte varit där men barnen och min man har. Vi har även släkt där. I Dallas är det torrare luft som väl är.

Var jobbade du med fullblodshästar? I vilket sammanhang. Jag har själv varit intresserad av galoppsport i många år, började besöka Jägersro 1971 och åkte till galoppbanor i England varje år innan jag träffade min nuvarande make. Numera blir det bara besök på Klampenborg när jag kommer hem på sommaren.

Vi hörs mer, hoppas jag. Måste jobba nu.

oumberligating said...

Hej Anna! Du som redan befinner dig i förenta staterna har kanske redan sett den här megapixelbilden på Obamasinvigning som jag lagt ut på mitt senast inlägg, utger mig inte för att vara riktigt insatt, min min kompis Ronny som är en fotofantas visade mig den och för att göra honom och Er andra fotofantatiker glada(ler) så måste jag dela med mig av mina kunskaper, ha en bra dag mvh från Peter Olofsson!
PS: Gillar din månads bild blir kul att följa och även de andras månadsbilder!

oumberligating said...

Trevlig med ett direkt svar sitter du vid datorn nu, dum fråga, är det 6 timmars tidsskillnad eller mer?
Mvh från Peter!
PS: Vad lycklig jag blir att jag kan tillföra alla fotoentuiaster någonting, vi kanske inte är så tråkiga vi "antiknördar"(ler)

Anna of Dallas said...

Det är 7 timmars skillnad här mellan Dallas och Sverige. Jag sitter på jobbet nu. men ser när mail kommer in.

oumberligating said...

Trevligt, men då ska jag inte störa mer i ditt arbete, själv så ska jag gå och handla och gör hemgjorda köttbullar och potatisgratäng till mina tre barn som ständigt är hungriga, ja jag och Lilla Frun är inte så dåliga på att äta heller, har ju skrivit till dig förut, minns inte hur mycket jag berättade då, men min fru har en förlossningsskada och är i princip sängliggandes hela dagarna, men hon orkar blogga, hon har en trevlig blogg om böcker, hoppsan nu tror jag minnet klarnade, har för mig att jag frågade om vilken bok som ligger på topplistan i USA???Minns du, eller minns jag fel? Mvh från Peter Olofsson!
PS:Hennes blogg heter www.pockethexorna.blogspot.com

Anna of Dallas said...

Nej, det var inte mig du frågade om böcker. Men det finns fler Annor här i USA.

sinneskatten said...

Vilken söt kisse , hon ser riktigt mjuk ut.
Sen ska det bli kul att följa månadsbilden hos dig.

blogger templates | Make Money Online