Monday, November 30, 2009

Svenskberöm

Jag ville bara visa er inledningen av en av hockeybloggarna här i Dallas som jag läser. Detta var efter matchen som jag var på i lördags.

Swedes Salvage Win After Collapse

God Bless Sweden... God bless ABBA, Peter Forsberg, Swedish Fish candies, and alcoholic pear cider... without those things, Loui Eriksson may not have fed the pass to Tommy Wandell that beat arguably the most popular former backup goalie in Stars history, winning the game for us in OT.

2 Comments:

Pockethexan said...

Tänk vilka godbitar av Sv. de har hittat, även sådan som vi själva kanske inte känner till fullt ut...

som cider utan bitar i?

Är det inte så cider är, finns det annan...

Kramis från den alkoholfria Pockethexan (pga. medicinen jag äter, hu..)

Anna of Dallas said...

Pockethexan,
päroncider är min favoritdryck och man kan köpa det på IKEA.
Det finns äpplecider i US, men den är inte lika god som svensk cider.
Det där med bitar i missförstod du nog.

"... without those things, Loui Eriksson may not have fed the pass to Tommy Wandell"

Han skrev att utan dom sakerna (alltså cidern, godisfiskarna etc) hade kanske Eriksson inte matat Wandell med passningen.

blogger templates | Make Money Online