Thursday, November 19, 2009

Klagomål

I dotterns blogg har hon framfört klagomål på min blogg.
Hon tycker att jag skriver för sällan.
Jag kan visserligen hålla med om det och dessutom läser jag inte lika flitigt alla mina favoritbloggar.
Jag skall försöka bättra mig.

Själv tycker jag att det inte finns mycket att skriva om. Dagarna är ungefär de samma. Jag letar jobb och skriver ansökningar, motionerar, läser, lagar mat och städar.

En fördel med att jag har varit hemmafru är att jag redan har börjat med juolstädningen.
Jag har putsat fönstren och putsat silvret,
i alla fall det som finns i vitrinskåpet.
Matsilvret återstår till en annan dag.

Vi har haft en kylig vecka och häromdagen smakade jag på glöggen som vi gjort av glöggkryddorna som kom med brev från Sverige.

När jag tänker efter har det hänt lite som jag skulle kunnat skrivit om.
I fredags var Maken och jag på komedi klubben igen.
Det var trevligt, som vanligt.

I kväll skall jag på hockeymatch.

Jag lovar att skall försöka bättra mig.

2 Comments:

Charlene said...

Much better :):)

Unknown said...

Talk about the pot calling the kettle black!!!! And when have you last updated your blog, datter mina???

blogger templates | Make Money Online