Monday, December 1, 2008

Nu kan man pynta

Nu är både min födelsedag och Thanksgiving förbi och då kan man julpynta. Det blev visserligen inte så mycket gjort i söndags när vi hade kommit hem från släktingarna. Man var ganska mätt och trött efter all den goda maten under Thamksgiving helgen.
Men adventsstakar, stjärnor och datumljus kom i alla fall fram,















....och bilen blev pyntad med adventsstjärna och min nya lilla julgran som jag fick i somras,
medan min lilla elektroniska julgran blev uppkopplad till datorn som nu får den att skimra i blått, grönt eller rött under min arbetsdag.

2 Comments:

Eva Loppan said...

Hej!

Vilken rolig liten gran! Hamnade på din sida av en slump...men tycker att det är roligt och ser hur du har det! Kommer nog tillbaka igen....Hälsningar från ett snöigt Norrland....

Kram

Anna of Dallas said...

Om du menar granen som är koppplad till datorn så beställde jag den för ett par år sedan på www.thinkgeek.com. Dom har massor av roliga saker för "dator-nerdar".
Nu skall jag ta mig en titt på din blogg. Mysigt med snö när man inte har det! I Skåne hade vi ju mest blask, men några dagar vit fin snö om året brukade man i alla fall få. Här i Texas får man vara glad när man ser flingorna dala ner från himlen. Har man tur stannar dom kanske på gräsmattan i nästan 24 timmar.

blogger templates | Make Money Online