Thursday, October 28, 2010

Oj vad jag är gottesugen!

Både idag och igår har jag suttit här på jobbet
och varit otroligt gottesugen.
Det brukar inte komma på så där.
Kanske med glass, men inte med godis,
även om jag gillar godis.

Det hjälpte förstås inte att läsa om godiset
på AnnaOfSwedens blogg heller.
Lakrits och polkagrisar
är något av det jag har längtat efter,
och sen skulle det givetvis inte vara dumt med
lite blandgodis heller,
sockerbitar, skumbananer, punschknappar och nappar ...

ja, det är mycket som skulle smaka gott.


1 Comment:

Alfred & Sara said...

Så synd om dig att du blev gottesugen. Hade jag kunnat hjälpa dig med detta att få godis i en fart skulle jag gärna gjort det , men tyvärr sitter jag i Malmö och du i Dallas.Jag lovar att i paketet till JUL så skall det var det du önskar av godissorter. KRAM så länge.

blogger templates | Make Money Online