Saturday, September 11, 2010

Mina stjärnor

Nu är det snart start för hockeysäsongen
och idag fick jag träffa min stjärnor igen.

Tyvärr är min kamera fortfarande på reparation.
Fotografen använde därför en telefonkamera
och vissa bilder blev tyvärr helt suddiga.

Här får ni i alla fall några smakprov
på dom som inte var helkassa.

Bry er inte om bildkvaliteten
njut bara av spelarkvaliteten!


Tom Wandell och Loui Eriksson


Fabian Brunnström


Stephan Robidas


Oj då, en riktig linslus den där Loui!


Vad säger ni om den spelarkvaliteten?

9 Comments:

anna of sweden said...

Wow! Vilket fint sällskap!
Hur kommer det sig att du får "komma så nära"?

Anna of Dallas said...

Anna,
spelarna kommer till ett shoppingcentra "Gallerian" för att skriva autografer innan träningslägret börjar. Dom gjorde det för två år sedan också, men inte i fjor. Jag pratade lite extra med Fabian, som jag har träffat förut liksom Loui. Fabian är ju skåning (från dina trakter tror jag) och verkar väldigt trevlig. Han hade inte riktigt flyt förra säsongen och jag hoppas verkligen att det går bättre den här säsongen.

Anna of Dallas said...

Anna,

Jonstorp är det han kommer från.

Camilla Alvén said...

Jag kan inte uttala mig för jag vet inget om ishockey...
Läser att du har börjat på nya jobbet, hoppas att du trivs
Ha det bra
Kram

Alfred & Sara said...

OJ DÅ SÅ GLAD DU KAN VARA SOM KOM SÅ NÄRA DINA IDOLER OCH DOM BLEV SÄKERT OCKSÅ GLADA ATT TRÄFFA EN RAR SVENSKA SOM ÄR INTRESERAD AV HOCKYN. BILDERNA VAR BRA.

Anna of Dallas said...

Camilla,
joda jag trivs bra. Det gor jag pa de flesta stallen.

Pockethexan said...

Jag blir avundsjuk.... <;(

Nejdå jag är bara glad för din skull o nu när jag fick se lite mer av Loui i OS så förstår jag dig att du är lyrisk på era hemma matcher, helt klart trevlig att kika på...

Kramis o så ska jag föröka hålla mig framme när du ska ha dina tävl. igen!
<;D

Anna of Dallas said...

Pockethexan,

Jag visste val att du skulle gilla bilderna och du med dina hockeykunskaper genast skulle se vilka "fina" spelare det ar.
(Inte for att man behover kunna hockey for att se det ;)

anna of sweden said...

Kul att de minglar lite med fansen.

blogger templates | Make Money Online