Tuesday, September 7, 2010

Första dagens intryck

Första dagen på Nokia-Siemens Network:

jätteösregn när jag körde till jobbet

träffade en finne
som jag pratade med en stund
medan jag väntade nere i receptionen

kontorslandskap med små arbetsplatser och fri insyn
fast det finns många små "tysta" rum som man kan låna när man behöver

massor av asiater,
i alla fall pa den här avdelningen

blaskkaffe,
som vanligt
- hade inte förväntat mig annat

återvinningspapperskorgar

har finns massor att göra,
det tar säkert mer an sex månader

det går för långsamt första dagen
eftersom jag ar beroende av information från andra

konstig toalett
som spolade två gånger medan jag satt ner
- är den bara trasig
eller är det kanske en kombination av toalett och bide

inga pappershanddukar att torka sig på
men handtorken var det full fräs på,
den låter som ett jetplan som startar

hyfsad körsträcka, ca 25 minuter


0 Comments:

blogger templates | Make Money Online