Friday, October 16, 2009

Veckans bedrifter

Tränat
(jag hade inte kommit igång efter semestern, men nu har jag äntligen kommit in i en fast träningsrytm)

Letat efter jobb
(det såg ju lovande ut efter första dagen då två f.d. chefer trodde dom hade något på gång, men det lär ta lite tid)

Skickat in en del ansökningar
(Dallas är trots allt en någorlunda bra stad när det gäller arbetsmarknaden)

Varit på en jobb-intervju
(på ett ställe lika nära som mitt tidigare jobb. Det kändes bra, men håll tummarna för mig.)

Tittat på hockey och skrivit rapport
(klicka här http://www.svenskafans.com/nhl/dallas/ för att läsa hur det går för Dallas Stars)

Kört upp till Frisco för att fixa till en ändring på våra hockeybiljetter

(som alltid när jag kör dit saknar jag Hockeykillen)

Passat på att handla på IKEA när jag ändå var i Frisco
(det blev ingen storhandel, men nu har jag pärlsocker, pepparkakor, Ballerinakex, räkost och mer knäckebröd. Men kan ni tänka er dom har en annan sorts kaffe nu och ingen Skånerost, så jag får testa mörkrost för jag har inte m[nga paket Zoegas kvar)

Och ikväll är det dags att gå på match igen i American Airline Center
(håll tummarna för Loui, Fabian, Tom och Nicklas)

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online