Friday, October 9, 2009

Emily en lustig katt


Emily är en lustig katt.

Hon gillar inte lax eller räkor,

men hon älskar Ranch Salad Dressing
och gillar kanelbullar.

Fast allra mest tycker hon om skinka
eller kycklingpålägg.
Hon väcker mig på morgonen
och påminner att det är dags att göra sonens lunchmackor
och ge henne en bit av skinkan.

Hon har sin egen högstol vid bordet
och är den första som sätter sig när det är dags för middag.
Oftast gör hon oss bara sällskap,
men ibland blir hon också serverad.

4 Comments:

Camilla Alvén said...

Inte lite bortskämd!
Fast så söt som hon är så hade jag nog också skämt bort henne om hon varit min.
Ha en skön helg
Kram

Anna of Dallas said...

Camilla,
det där var vid julbordet och Dottern hade dukat fram tallrik och mjölk i ett snapsglas till henne.

Alfred & Sara said...

Hej Birthe! Här sitter jag med Charlene so hjälper mig att starta min blogg! Kom gärna in och läs"

Mor och Charlene said...

We're testing...

blogger templates | Make Money Online