Monday, July 20, 2009

Tisdagstema: Fordon (25/2009)


Här ser ni Dottern i hennes önskefordon.

12 Comments:

Sussa said...

Jag kan tro att det är ett önskefordon! Snygg färg dessutom

sinneskatten said...

Det vore något att fräsa runt i.
Förstår att den står högt på önskelistan för en ung tjej.

emve said...

Läcker bil!

En farmor said...

Rena drömmen.

Majsan said...

Önska kan man ju alltid :D Snyggt!

Pia said...

Ja, den vill nog många ha!

Dottern said...

Åååh men jag SKA ha den, someday :)

jeanette said...

Ja det kan man förstå att det är dröm fordonet för dottern.

Photos by Storm said...

Jag förstår precis. Ser ut som hon sitter perfekt där. Jag skulle i alla fall gärna vilja prova att köra en liknande bil nån gång/Lis

Kerstin said...

Jag förstår henne. :)
Bra tolkning och snygg bil.
Ha en fin kväll.

Anonymous said...

ja en fin bil och önska kan man alltid men nu behövs nog pengar till viktigare saker än en bil tror jag, den får nog vänta några år och då är det kanske en annan bil som önskas. KRAMAR från mor

Annika Christensen said...

Förstår henne till fullo. Läcker färg dessutom.
Hoppas du har hämtat dig efter resan. Det var verkligen kul att träffas.
Annika

blogger templates | Make Money Online