Tuesday, July 28, 2009

IKEA här och där

Idag var Maken och jag ute och tittade på ny bil för andra kvällen i rad.
Vi hamnade uppe i Frisco och var då givetvis tvugna att stanna till på IKEA och handla mat. Dom hade ändrat på matavdelningen sedan jag var där sist. Den såg mycket större ut, fast det fanns inte en massa nyheter. Jag tror bara att dom hade spridit ut varorna lite mer. Det fanns visst en ny sillsort och sen köpte jag kolasnören som jag inte har sett där tidigare. Vi köpte även en frysväska som man kan vända ut och in om man känner för grått eller grönt.


För två veckor sedan var jag på IKEA i Malmö och handlade med Dottern som behövde sängkläder till sin nya säng som hon just köpt till sitt nya rum i Lund.
IKEA är hennes favoritaffär.

2 Comments:

Camilla Alvén said...

IKEA är favorit här också, vi var där i förrgår och köpte ny säng till sonen.
Ha det bra
Kram

Kerstin said...

Ja IKEA är en favorit bland många av oss. Vi har så himla långt (27 mil enkel väg) så när vi väl kommer dit så slutar alltid notan på mer än man tänkt sig. :)
Ha det gott.

blogger templates | Make Money Online