Monday, April 27, 2009

Tisdagstema: Stor och Liten (15/2009)

Tisdagstemat är Stor och Liten. Jag vet precis vad jag skulle vilja fotografera, men det kan jag inte. Sonens lilla sko från då han var ett år och hans nuvarande stora strlk. 45. Det kunde blivit en kul bild.

Mitt andra val var lustigt nog båda barnens förslag när jag frågade dem om råd, men när det väl kom till kritan var dom inga väluppfostrade modeller. Till sist gav jag upp, så bilden är inte den bästa.

Vem är liten vem är stor ?


stora syster - lille bror

8 Comments:

gitsie said...

Vacker tolkning. :)

sinneskatten said...

De växer så det knakar om det de "små" liven.
Fin tolkning med kärlek i bilden!

emve said...

Fin tolkning!

Carina said...

Underbar tolkning!
Ha en härlig tisdag...
Kramen.

Amanda said...

Så fin bild du visar. Pojkarna drar snart om flickorna. Den äldsta är inte alltid den största.
/Amanda

Kerstin said...

Fin tolkning. Det är väl oftast så att lillebror blir större än storasyster. :)
Ha en fin dag.

Camilla Alvén said...

Lite jobbigt när lillebror växer om!!! Här har sonen växt om mig för länge sedan och ena dottern också, nu är bara minstingen på 12 år kortare än mig.
Ha det bra

Charlene said...

MOTHER I LOOK LIKE AN OLD HAG! Could you not have chosen a better picture?!?!?! O_O

blogger templates | Make Money Online