Monday, November 17, 2008

Vår söndagstur till IKEA

Söndagen blev en stressig dag.
Jag jobbade hela dagen, inte hemifrån utan på kontoret.
På kvällen skulle jag och Maken på en träff med hans företag; käka och titta på Football på storskärms TV. Det enda positiva med det är att träffen var just bredvid IKEA, så man kunde slå två flugor i en smäll
Nu blev det ju förstås så att jag jobbade in i det sista, men tack vare den snabba lilla Volvon kom vi fram till IKEA 20 minuter innan dom stängde. Det borde ju vara tillräckligt när man bara skall handla mat. Mycket riktigt en snabb tur genom IKEAs matavdelning, $167 på 15 minuter, och nu har jag nog vad jag behöver därifrån inför julen.

2 Comments:

anna of sweden said...

Bra jobbat på IKEA! :)

Charlene said...

...Where have you hidden the CANDY!? I know you got some!!

blogger templates | Make Money Online