Tuesday, March 30, 2010

Tisdagstema: Långsamt (10/2010)


Tisdagstemat idag var svårt - Långsamt.
Min första tanke var på sköldpaddor, men kunde inte minnas att jag har några sådana bilder.
Precis när jag hade lagt in två andra bilder mindes jag - det var ju en sköldpadda som besökte vår trädgård för ett par år sedan, och mycket riktigt i min mapp från 2008 hittade jag den. Här har han dessutom somnat på vägen tillbaka till dammen på golfbanan.

Ni får väl se de andra bilderna jag hade valt ut också. De var på den här lilla flickan som mycket långsamt och försiktigt till slut vågade sig fram till älvan på Scarborough Faire i fjor.

4 Comments:

Sirpa said...

Ser att jag inte var ensam om att vara långsam med mitt tisdagstema ;-)

Pockethexan said...

Har du tittat på min Tisdags Tema bild?

Skrämmande likt va..?!

Vet du var är det för sort du har fått besök av, kan det möjligt vis vara så att det är en "gulörad" som vi kallar arten här?

Vill bara kika in för att säga

Glad Påsk o

så har vi ju mycket härlig hockey att se fram emot med DIF i slutspelet!!!

Kramis!
<;D

Camilla Alvén said...

Glad Påsk

Kram

Anonymous said...

Vilken fin älvdräkt hon hade!

Hälsningar Louise

blogger templates | Make Money Online