Thursday, September 18, 2008

Så här känner ni igen mig på gatorna.



5 Comments:

anna of sweden said...

Å vad kul! En sådan skulle jag vilja ha! ;)

Anna of Dallas said...

Den köpte jag i Skandinaviska affären i hopp om att folk skulle vara lite mer förstående om jag gjorde något dumt i trafiken. Men här i Texas är folk oftast väldigt vänliga i trafiken.
Du kan kolla på http://www.woodenspoon.ws/ och beställa därifrån. Jag titade om den fanns där, men såg inte just den jag har, men det fanns en annan som jag nästan tycker är finare.

anna of sweden said...

Ska kolla där genast. Den är ju så kul! ;)

Kirsten said...

Jag gillar verkligen nummerskyltsramen! Hälsningar från Daniel och Kirsten i Grapevine,TX.

Anna of Dallas said...

Hejsan Daniel och Kirsten!
Ni är ju riktigt nära. Jag bor ca 15-20 min. österut från Grapevine.
Är ni svenskar och var kommer ni ifrån? Om jag tittar på namnen så skulle jag tro att Kirsten är dansk ), fast det finns ju många amerikanska Kirsten också har jag upptäckt och Daniel är ju ett lite mer internationellt namn.
Jag försökte gå till er blogg, men det blev stopp.

blogger templates | Make Money Online