Tuesday, March 29, 2011

Att fotografera från bilen

Jag är aldrig ute på fotosafari, så några fina bilder har jag inte kunnat bidra med på länge. Man ser ju en del när man kör till jobbet, men även med min nya fina telefonkamera är det svårt att ta fina bilder från bilen.
I morse var jag sugen på att fotografera, så jag övade mig på färdigheten att fotografera samtidigt som jag kör bil. Kanske inte så fina bilder, men övning ger färdighet.

Med tanke på att vi tillbringar helgerna med att skrapa och måla,
så kan jag tänka mig en trevligare utsikt när jag kör till jobbet
än det här fordonet.

Här är en snabbt bild för att visa er att våren är här.
Det blåa är Texas blomma Blue Bonnets som nu syns vid vägkanterna
tillsammans med andra vårblommmor.
Men lika snabbt som jag körde förbi de här blommorna
kommer nog våren att vara förbi.

1 Comment:

Camilla Alvén said...

Milde tid, kör försiktigt!!!

Ha det bra
Kram

blogger templates | Make Money Online