Wednesday, February 10, 2010

Vråååååååååål

Ser ni vad detta är?


En TOM påse djungelvrål!

3 Comments:

Benjamin of Skåne said...

JUNGELVRÅÅÅÅÅL!

Bland de godaste av de goda lakritsen.
Spetsat med extra salmiak.
Sura och oemotståndliga!

Hur får ni "emigranter" tag på sånt?

Anna of Dallas said...

Man får hjälp av sin Broder!
Vrålen fick jag i julas när vi var hemma i Sverige och firade jultillsammans med en hel del andra lakrits som han hade köpt på Finlandsbåten.

Tidigare i min blogg har jag visat ldan med Turkisk peppar som han hade med en gång när han hälsade på här. Det är 2.5 kg Turkisk peppar. Nu har jag en ny sådan låda och det tar ett litet tag innan man har ätit 2.5 kg. Magen säger ifrån när man äter för många.

Benjamin of Skåne said...

Jag minns när det var inne att tura Landskrona-Tuborg för många år sen. Jag var ungefär 14-15 år. Då köpte vi alltid en stor påse Turkisk peppar på båten. Sen dess har jag nog inte smakat dem.

Hockeyintresserad? Nej Anna! Jag och vintersporter är inte vänner. Hatar allt som har med vintern att göra. Får ångest bara av att Vinter-Os börjar snart och Tv:n blir smockad av OS. Nej tack, ge mig en iskall öl, en varm söndag eftermiddag i Milano och en stundande Milanoderby. Där är fotboll religion!
Så du är skribent? Kul. Måste kolla dina inlägg på Sf.Jag brukar följa Milan där bl.a.
Jag kan absolut förstå hockeyälskare. Det är en snabb och spännande sport.

blogger templates | Make Money Online