Sunday, December 6, 2009

Texas lotteriet

Jag är inte mycket för lotterier utan tar bara lotter för den goda sakens skull, som igår på den danska julmiddagen.
Men idag fick Maken mig till att köpa lott i Texas lotteriet eftersom jag har haft sådan tur på sistone.
Ni kanske minns att jag vann en flaska snaps då den Danska föreningen hade smörgåsbord för någon månad sedan.
Nästa lott vann jag också på, det var bara vinst på inträdesbiljetten till ett föredrag och nu igår på den danska julfesten vann jag ju faktiskt på två av de fem lotterna.

Hoppas att turen håller i sig tills dragningen ikväll är över.

4 Comments:

anna of sweden said...

Håller tummarna! :)

Anna of Dallas said...

Anna,
tack, hoppas att det hjälper ifall min tur har svalnat.

JOWES said...

En kul sak som cirkulerar i Sverige som kanske inte letat sig fram till er än. Vem är allas vår hjälte?

http://www.tackfilm.se/en/?id=1260191957400RA67

Camilla Alvén said...

Jag hoppas att det blev vinst på lotten.
Själlv spelar jag på Lotto men jag har inte haft tur ännu.
Ha det bra
Kram

blogger templates | Make Money Online