Tuesday, September 22, 2009

Tisdagstema: Grönt är skönt (38/2009)




Det skönaste gröna jag har sett på länge var Annika Christensens trädgård som jag besökte i somras. Den bestod av många olika rum, alla lika gröna och frodiga. Det var växter, träd och grönsaker.

Annika är en bloggkompis med riktigt gröna fingrar. Hon är dessutom en utomordentlig fotograf och hennes bilder kan ni hitta i reportage i olika trädgårdsmagasin samt i ICA kuriren. Länken till hennes blogg http://naturligating.blogspot.com/ liksom bilden nedan har jag redan visat i somras, men ni kanske missade att titta in hos henne då, så nu får ni chansen.

4 Comments:

Kerstin said...

Härligt sköna gröna bilder hos dig. Måste kollan in tipset också. ;)
Ha en fin dag.

Anna tassar in.. said...

Där skulle jag trivas det känner jag genast..härligt

Sirpa said...

Beundrar alla som har sådär gröna fingrar och får till vackra trädgårdar... Är inne på samma tema!

Annika Christensen said...

Vad kul att se och vad kul det var att du kom. Jag skryter om att jag har haft besök ända från Dallas.
Det sa jag kanske förra gången... ja ja lite glömsk är jag allt.
Ha det gott
Annika

blogger templates | Make Money Online