Wednesday, January 19, 2011

BreadHaus

Det är som med ketchupflaskan;
först kommer det inget, sen kommer det mycket.

Jag körde iväg på lunchen för att kolla BreadHaus.
Det är där dom finska bröden som vi kan köpa här hos Nokia Siemens kommer från.
Annars har dom många tyska bröd och även danska.
Dessutom, berättade dom att dom gör limpor ibland.
Man kan säga till om man vill att dom skall baka det.
Gissa vem som tänker göra det.


Det var en fin byggnad ....



... och fina lokaler, så jag frågade om jag fick ta bilder till min blogg.




..och titta här vad dom säljer. Kokostopparna som alla mina grannar älskar



för 75 cent styck!


1 Comment:

Camilla Alvén said...

Härligt med bageri, har de surdegsbröd också?
Själv försökte jag mig på att baka idag men resultatet blev sådär...
Trevlig helg
Kram

blogger templates | Make Money Online