Saturday, June 12, 2010

Resan har börjat

03:30 svensk tid.
Meddelande på chatten:

About to leave now! Talk to you in a while! 8:30 PM


04:30 svensk tid.

Telefonsamtal:

Vi är på stationen. Det är 10 minuter till tåget skall gå och det är jättekallt.


05:49 dansk tid.

Textmeddelande:

Hellu! We are now sitting outside the gate eating breakfast and will board in approx. 15 min.
I've taken my pill. See you tomorrow! Nightynight :)

...
Jag hoppas att dom får en trevlig resa och att pillan hjälper så att hon inte behöver använda den lilla påsen ett halvdussin gånger som förr. De sista två åren har varit bättre.
Fast här i Dallas har jag det svårt för att sova. Jag känner liksom den där lite pirriga, men mysiga känslan som när man är på väg. Det känns precis som om jag är där med dem.
Men det blir ingen resa för min del. I år är det första sommaren som jag inte åker hem till Sverige.

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online