Tuesday, June 2, 2009

Tisdagstema: Sliten (19/2009)


Jag glömde helt bort att det var tisdag. Jag brukar kolla vad temat är på måndagskvällen min tid och hinner då få in en bild tills det är tisdag i Sverige.
Idag kom jag inte på det förrän jag var på väg till jobbet och ingen kamera hade jag med mig heller.
Nu är jag hemma och har tagit en bild på de slitna Puma dojjorna som jag har haft på mig idag. Dom är inte så vackra längre, men dom är sköna och ett par av mina favoritskor. Med dom får man inte ont i fötterna. Jag ärvde dem av dottern.

2 Comments:

EmmaBo said...

Det är ju dom gamla slitna som brukar vara skönast :)

sandra said...

det är ju när skorna blir slitna som dom är som skönast :p sen går dom sönder och man måste köpa nya, så typiskt!
bra tolkning!

blogger templates | Make Money Online